halo

Hello everybody, welcome to read my blog. I'm just an ordinary girl, the reason will be writing a blog, because good or bad mood can express in this blog and share.Although my blog is a bit boring, but I hope you can be my audience, from myexperience I feel the article. I have two chat rooms, if you want a message to me, leave a message in a chat room.My English is poor, as are the child does not study hard, haha. Sometimes I write in English, are to practice my English, to practice writing in English is also a way to make progress in English. If you do not know where to look, may I use broken english to write the article, a lot of people to please, please forgive me.Countries around the world friends, you should be healthy, happy peace there every day. Nothing more than close family friends and relatives are concerned about their friends is more important, so you should cherish, lose the will no longer be brought back. I know I'm not quite sure value can be done, but I wanted to share my thoughts with you, let us each day, a beautiful day Oh~

















Friday, December 23, 2011

我生日那天...


我生日那天很不幸...生病了而且还很严重~把我的生日全搞砸了..讨厌死了..我的生日因为真的太累了,就跟他们说我不出去了,我真没想到,在9点多那时~~他们会手捧着蛋糕出现在我家门口...真的很开心,我的大比当中送了我一大束紫色的玫瑰花,我真的很开心....Derek和Phooi San送了我一个巨大白色毛毛熊,好可爱哦~芸冰呢..很有心思的呢...她送我一瓶她亲手煲的凉茶(菊花茶)..菊花茶是我的最爱耶~所以我当天就喝完了...那天我们都把蛋糕的一点点小忌廉涂在大家的脸上,很开心哦~~那天真的谢谢可馨 芸冰 Derek PhooiSan Daddy 还有CheeYong...特别谢谢大比...在我们聊聊 坐坐后,他们都回家了...爸爸妈妈在那天分别一个人给我一个红包,谢谢你妈妈爸爸~~大比陪我陪到最夜,然后我们出去门口坐坐聊聊,突然大比说有一份礼物送我,就拿出来了~~我真的很不舍得拆,在我拆了之后里面是一个装着一件衣服的盒子,把衣服拿上来看后,发现盒子里面有便利贴~~上面写着“小比~车里面还有一份礼物,自己拿key去找”,其实我真的很感动,由于我生病中所以我没有太多的表示,对不起哦大比~~在我找到礼物之后,原来是一个名牌包包~~GUESS的...(可是我妈又说是假的,大比又在他们的店里面买有收据)真不知道相信谁好.....不过我不介意,最重要的是那是大比送我的礼物,我真的很喜欢..大比还买了一个装在车里面放电话用得,等我拿到车后就帮我安装~~其实我很感动,大比所给我的惊喜,那天所给我的一切...谢谢你大比~么..爱你

No comments:

Post a Comment