halo

Hello everybody, welcome to read my blog. I'm just an ordinary girl, the reason will be writing a blog, because good or bad mood can express in this blog and share.Although my blog is a bit boring, but I hope you can be my audience, from myexperience I feel the article. I have two chat rooms, if you want a message to me, leave a message in a chat room.My English is poor, as are the child does not study hard, haha. Sometimes I write in English, are to practice my English, to practice writing in English is also a way to make progress in English. If you do not know where to look, may I use broken english to write the article, a lot of people to please, please forgive me.Countries around the world friends, you should be healthy, happy peace there every day. Nothing more than close family friends and relatives are concerned about their friends is more important, so you should cherish, lose the will no longer be brought back. I know I'm not quite sure value can be done, but I wanted to share my thoughts with you, let us each day, a beautiful day Oh~

















Tuesday, November 29, 2011

我好想大比

今天应该说是昨天,因为过了12点...大比来我家陪我,我还打包早餐给他吃..很开心~然后大比比临时接到电话要处理他工作上的一些问题,只需要一点点时间...大比就问我要不要和他去,不会很久就当作long gai... 我没试过这样,又有点点想就答应了...和比比出去一段时间回家就按按痘痘还有我的家人我的表弟看看电视机,不久我就跑去煮面,我妹妹表弟在厨房一边煮面他们就一边玩电话的应用程序,类似动物录音再自动播放,因为声音经过处理再播放实在太好笑了~我们笑的疯子那样傻傻的,比比走来后面看我煮面怎样了,看到我们几个傻得笑到不像人了,就偷偷地笑然后说全部都是傻得,笑成那样~我一边笑一边分面,笑到实在没力了就一瞬间放下煲然后整个人坐到地上一直一直笑,我妹妹也一样,表弟就躺着笑到傻了...实在很开心..我和比比还有表弟一人一碗面..吃得很开心,妹妹不要吃就没煮她的了~~~吃饱后我表弟先洗自己的碗,过后就到我和比比吃饱了,我就问问大比比可以帮我洗碗吗,我很困很想睡...比比答应我了,比比洗完后跟我说他也困,我们两就一人躺在一个沙发上睡着了...呵呵..好好笑哦!可是我的电话有点问题,比比晚上回家时我就给他拿回去,直到现在没有电话用好可怜哦..而且我不习惯没有电话联络外头,重点是不能信息大比不能让他打给我,他打去我家里书没和我聊天就真的睡不着,一直在想我....我也是啊~只是有种比,我好想你,可以立刻给回电话我吗?好辛苦捏...的感觉~~嗨~~~电话啊电话...快点回来吧...一天没看到你很不习惯,还有希望帮我拿去修修时,我的Japan Life 活力庄园!!!千万个不要被影响啊...我玩的很辛苦才到那个级数的!!拜托老天爷啊...

比比~好想你..安安...

No comments:

Post a Comment