halo

Hello everybody, welcome to read my blog. I'm just an ordinary girl, the reason will be writing a blog, because good or bad mood can express in this blog and share.Although my blog is a bit boring, but I hope you can be my audience, from myexperience I feel the article. I have two chat rooms, if you want a message to me, leave a message in a chat room.My English is poor, as are the child does not study hard, haha. Sometimes I write in English, are to practice my English, to practice writing in English is also a way to make progress in English. If you do not know where to look, may I use broken english to write the article, a lot of people to please, please forgive me.Countries around the world friends, you should be healthy, happy peace there every day. Nothing more than close family friends and relatives are concerned about their friends is more important, so you should cherish, lose the will no longer be brought back. I know I'm not quite sure value can be done, but I wanted to share my thoughts with you, let us each day, a beautiful day Oh~

















Thursday, July 7, 2011

昨天是个伤心的日子

昨天的我不开心,就算是到戏院和朋友看《变形金刚》也还是不开心,只有看戏的时候心情是愉快的,本来放学后,可以开开心心的和朋友去看戏,因为我知道宝贝提早放工。可是放学后,我和三位朋友到麦当劳吃点点东西,宝贝打来说他发生车祸,虽然我的样子好像不紧张他,我也知道他是个粗心的人,已经提醒他很多遍驾车驾摩托都要千万小心,马路是很危险的,去他家看他受了点伤真的还蛮想哭的,但是忍住了,陪他看医生然后陪他吃东西在回家。全部人都还蛮累的,所以到他家都睡着了,我叫他去洗澡,然后帮他敷冰擦药,看他痛得心疼。多一下爹地说快开场了,他去在其余的朋友到那里先,我们多几个字再出发。因为我想他休息睡一会,去看戏的时候,我看他走路好辛苦,都没心情了,其实我超级想他一直睡觉,然后我去打包食物开给他吃,在叫他吃药然后去睡觉,我很想一整晚都在他身边照顾他,但是不可能。只好叫他睡一个小午睡,这样我又可以看着他睡觉,帮他敷冰按摩伤口周围,这样就好。晚上我很怕他不戒口,千叮万嘱他不可以吃辣和煎炸食物,我真的很想这几天在他身边照顾他,但是我知道是...不可能...

No comments:

Post a Comment