halo

Hello everybody, welcome to read my blog. I'm just an ordinary girl, the reason will be writing a blog, because good or bad mood can express in this blog and share.Although my blog is a bit boring, but I hope you can be my audience, from myexperience I feel the article. I have two chat rooms, if you want a message to me, leave a message in a chat room.My English is poor, as are the child does not study hard, haha. Sometimes I write in English, are to practice my English, to practice writing in English is also a way to make progress in English. If you do not know where to look, may I use broken english to write the article, a lot of people to please, please forgive me.Countries around the world friends, you should be healthy, happy peace there every day. Nothing more than close family friends and relatives are concerned about their friends is more important, so you should cherish, lose the will no longer be brought back. I know I'm not quite sure value can be done, but I wanted to share my thoughts with you, let us each day, a beautiful day Oh~

















Monday, April 25, 2011

到底我们是否相处得来?

今天下午。。我不知道发什么神经。。我接了darling的电话后。。我的声音很down。。他也发现了。。我也突然想多了。。他又很担心。。我真的是不知道自己在干嘛。。唉~然后晚上我和爹地他们喝茶。。当然他也有去。。不知道为什么。。跟爹地他们喝茶我整个心情开心起来了。。然后晚上在我回家时。。当然我们又像上几次那样。。把车停在我家附近。。然后聊聊天。。把想说的都说。。今天我把它想知道的都告诉他。。哪里知道。。他以为我在诉苦。。其实我只是把想要说的都说给他知道。。他跟我说了一句。。“你那么累。。不如我们分开吧”。。我静静了几秒钟才开口说话。。我才说“你想?”因为我呆了。。因为我一听到这句话。。不知道为什么。。我心。。痛了。。。但是我听到他说话哽咽。。就知道他哭了。。我不想看到他伤心难过。。因为感觉他受到伤害了。。。他答我他觉得我很累。。他不想看到我这样。。。其实我们认认真真聊到分,,还是第一次。。。我说我不累。。只想告诉他想知道的事。。。所以我们收回“分”这个字。。我觉得我们很笨。。为什么因为微不足道的事而这样。。。他也不想分。。我也不想。。我们都是猪头。。呵呵。。其实在认认真真写这篇部落格时。。我还蛮想哭的。。想想罢了啦。。不写了。。


笨蛋。。傻瓜。。猪头。。臭人。。你啊。。不要想太多啦。。我爱你的 =)

No comments:

Post a Comment